24/25 Returning Student Registration Now Open

2024/2025 Returning Student Registration is Now Open
Posted on 03/20/2024

Registration is now open for students who will be returning to Waukegan Public Schools for the 2024-2025 school year.


All returning students will once again be registered through our Parent Portal. Any parents needing assistance with Portal are asked to please email their child’s school. The parent support email addresses for each school can be found here. Parents are encouraged to obtain their credentials before Spring Break. 


We are excited to announce that the registration is more mobile-friendly this year, allowing parents to more easily register using a cell phone. Once logged in, parents can click the “More” tab from the menu bar, to begin the registration process.


Additional registration information can be found on our Returning Student Registration page on our website. 


The last day to register online will be April 30, 2024.  


---


Ya se abrió la inscripción para los estudiantes que regresan 2024/2025


Ya están abiertas las inscripciones para los estudiantes que regresarán a las Escuelas Públicas de Waukegan para el año escolar 2024-2025.


Todos los estudiantes que regresan se registrarán otra vez a través de nuestro Portal de Padres . Se pide a los padres que necesiten ayuda con el Portal que envíen un correo electrónico a la escuela de su hijo/a. Las direcciones de correo electrónico de apoyo a los padres para cada escuela se pueden encontrar aquí. Se anima a los padres a obtener sus credenciales para entrar al portal antes de las vacaciones de primavera.


Nos complace anunciar que este año la registración es más compatible con dispositivos móviles, lo que permite a los padres registrarse más fácilmente usando un teléfono celular. Una vez que hayan iniciado sesión, los padres pueden hacer clic en la pestaña "Más" de la barra de menú para comenzar el proceso de registro.


Puede encontrar información de registro adicional en nuestra página de Registro de Estudiantes que Regresan en nuestro sitio web. 


 El último día para registrarse en línea será el 30 de abril de 2024.

Website by SchoolMessenger Presence. © 2024 SchoolMessenger Corporation. All rights reserved.